چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

معاون وزیر میراث فرهنگی: لزوم تولید محتوا در حوزه گردشگری مقاومت

  • کد خبر: ۱۹۷۶۲۶
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
معاون وزیر میراث فرهنگی: لزوم تولید محتوا در حوزه گردشگری مقاومت
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: تولید محتوا برای روایت و تربیت راوی از جمله نیاز‌های «گردشگری مقاومت» در کشورمان است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر شالبافیان روز پنجشنبه ۹ آذرماه در پنجمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در مشهد افزود: در حال حاضر در زمینه تولید محتوا برای روایت و تربیت راوی گردشگری مقاومت، کمبود‌هایی وجود دارد، چیزی که نیاز این نوع گردشگری بوده، روایت همراه با هویت بخشی است.

وی ادامه داد: باید بررسی کنیم که در گردشگری مقاومت، در چه استانی روی چه موضوعاتی متمرکز شویم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: باید در هر استانی مصادیق گردشگری مقاومت انتخاب و برجسته شود.

ایران هراسی به دلیل نگرانی از ارتباط دنیا با جمهوری اسلامی

همچنین حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی هم گفت: یکی از دلایل ایران هراسی، نگرانی از ارتباط ملل دنیا با جمهوری اسلامی است. نگرانی جریان‌های معاند بیشتر در حوزه فرهنگی است.

وی افزود: ما باید پرچمدار گفتمانی باشیم که می‌تواند همه انسان‌ها را از بن‌بست خارج کند.

 رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی در موضوع دفاع مقدس مقاومت و ایستادگی را به عنوان گفتمانی مطرح کرد و اکنون تبدیل به جریانی برای فلسطین، لبنان و دیگر کشور‌هایی حوزه مقاومت شده است. آنان به این نتیجه رسیده اند که سازش، راه حل خروج از بن بست نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقاومت گفتمانی است که محدود به بحث نظامی نیست و در دلِ آن «ما می‌توانیم» متولد شده است، اکنون خود کشور‌های غربی بر این نکته اذعان دارند که کاری نشد برای ایران وجود ندارد و این کشور هرچه اراده کند به آن دست پیدا می‌کند.

پژمانفر اظهار کرد: ما در حوزه فرهنگ داشته‌های زیادی داریم که می‌توانیم به دیگر کشور‌ها نشان دهیم. مقاومت یکی از اجزای گفتمان ما است.

پنجمین نشست گردشگری مقاومت با موضوعاتی در خصوص چگونگی مردمی سازی این موضوع، نقش ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری‌ها در ایجاد زیرساختها، ارائه تسهیلات و پشتیبانی از تشکل‌های مردمی در این حوزه، بررسی توسعه زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری گردشگری مقاومت در خراسان طی روز‌های ۹ و ۱۰ آذر در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->